TROBADA DE MOVIMENTS I PLATAFORMES DE LA COMUNITAT EDUCATIVA DE CATALUNYA
Amb l’objectiu de millorar i avançar en les mobilitzacions ja iniciades, per establir una millor coordinació i confluència d’accions, dissabte 6 d’abril a l’escola Jovellanos de Barcelona es va celebrar una trobada convocada pel MUCE, en la que van participar entre 150 i 160 persones, majoritàriament representants de Coordinadores, Moviments, Assemblees grogues, i xarxes d’entitats de tot Catalunya. ( 45 agrupacions).
Propostes majoritàries i acords de la trobada:
1.- Impulsar una setmana de lluita per a l’Educació Pública de Catalunya del 22 al 28 d’abril contra la LOMCE i les RETALLADES.
El 23 d’abril, organitzar un Sant Jordi reivindicatiu.
El 25 d’abril, promoure tancades en centres, espais públics,... organitzant debats, actes diversos... per localitats i amb amplia difusió i ressò mediàtic.
El 28 d’abril. Diumenge. Manifestació a Barcelona confluint amb Sanitat. Horari, lloc i itinerari a concretar.
2.- Preparació d’una possible vaga a tota l’Educació – d’acord amb les plataformes de la resta de l’Estat - contra la LOMCE el mes de maig.
3.- Tornar a trobar-nos el proper dia 4 de maig – espai a concretar- per:
- Valorar les accions realitzades
- Impulsar noves accions coordinades fins a final de curs.
- Establir un sistema de coordinació més estable.
Tot es penjarà a la Pàgina del MUCE : http:// muce21abril.blogspot.com/
Per a més informació: muce21abril@gmail.com
Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE)
Associació d’Estudiants Progressistes (AEP) - Associació de Joves Estudiants de Catalunya (AJEC) - Associació de Mestres Rosa Sensat (AMRS) - Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes d’Educació Secundària (FAPAES) - Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC) - Federació d’Educació de CCOO - Federació d’Ensenyament de CGT - Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRPC) - FETE-UGT - Sindicat d’Estudiants (SE) - Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) - USTEC-STEs (IAC)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada